ANUNT CERERI STUDENTI
Pentru reînscriere în an (repetenție), prelungire de studii (studenții de la licență care la sfârșitul anului IV nu au acumulat 240 de credite/sau studenții de la master care la sfârșitul anului II nu au acumulat 120 de credite), reluare studii, mobilitate (transfer), recunoaștere-echivalare studii.
Cererile se depun la secretariatul facultății sau vor fi trimise prin e-mail la adresa aurica.marchis@staff.utcluj.ro, pănâ la data de 11 septembrie 2022.
Vă rugăm să specificați în subiectul e-mailului numele şi prenumele, anul de studiu şi specializarea..
La cererea de REÎNSCRIERE ÎN AN (repetenție) se va preciza forma de finanțare, buget ( dacă mai aveți dreptul) sau taxă.
Vă atenționăm că cererile de reînscriere în an (studenții din anii I, II, III repetenți), prelungire a studiilor (studenții din ani terminali, IV licență și II master) sunt obligatorii, conform art. 7.22 și 7.25 din Regulamentul ECTS.
În cazul nedepunerii acestor cereri, studentul va fi exmatriculat.